Absolwenci
Waldemar Cieślok
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 19.12.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Modulacja przez tangentakordy Jana Jarmusiewicza. Od genezy do rezonansu”.
Kinga Jędrysik
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 02.12.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Metody nauczania i ich skuteczność w kontekście rozwoju kompetencji wokalnych uczniów w klasie pierwszej szkoły podstawowej”.
Dmytro Holovenko
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 2.10.2023
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Roland Dyens i jego twórczość na gitarę solo”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Mateusz Pałka
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 24.09.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Rola i możliwości wykonawcze pianisty w muzyce jazzowej. Dobór środków pianistycznych w relacji do zmiennej obsady instrumentalnej na podstawie autorskiej kompozycji Piano Dialogues”
Katarzyna Pietrzko
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 16.09.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Sergiusz Prokofiew jako inspiracja dla współczesnego pianisty jazzowego”
Paweł Riess
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.09.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Język muzyczny w twórczości kameralnej Jerzego Fitelberga na podstawie Kwartetu smyczkowego nr 7 oraz Kwartetu smyczkowego nr 5”
Paweł Siek
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.09.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Fazy Jakuba – oratorium na solistów, dwie orchestry i przetworzenia elektroniczne, Wyobrażenia wolności w przestrzeni generatywnej”
Radosław Wieczorek
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.09.2024
- Data obrony:
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Oblicza sonorystyki w muzyce na gitarę solo z przełomu XX i XXI wieku. Pisati – Vasks – Malinowski – Berio”
Dominik Puk
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.08.2023
- Data obrony: 09.09.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Gest muzyczny – między teorią a doświadczeniem”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Natalia Jarząbek
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 26.09.2023
- Data obrony: 10.06.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Oddech permanentny jako środek wyrazu w utworach fletowych XX i XXI wieku.”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Justyna Woszczak
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.11.2023
- Data obrony: 29.05.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Nabywanie kompetencji zawodowych muzyka w procesie zintegrowanego kształcenia muzyczno-językowego”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Paweł Malinowski
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 30.10.2023
- Data obrony: 29.05.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Realizacja koncepcji teatru instrumentalistów w kompozycji through the youth of these things”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Adrian Nowak
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 2.10.2023
- Data obrony: 29.05.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Muzyka kameralna na harfę, flet i trio smyczkowe inspirowana historią Quintette Instrumental de Paris. Utwory zapomniane”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Piotr Jaworski
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 28.02.2023
- Data obrony: 21.02.2024
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Problematyka przeniesienia na fortepian brzmienia orkiestry, głosu operowego oraz melodii języka w wybranych transkrypcjach Franciszka Liszta.”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Magda Niedbała-Solarz
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 04.04.2023
- Data obrony: 06.10.2023
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Patriotyzm w polskiej pieśni XIX i pierwszej połowie XX wieku na wybranych przykładach”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Aleksandra Dąbek
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 01.02.2023
- Data obrony: 07.07.2023
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Twórczość fortepianowa Franciszka Mireckiego”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej
Krzysztof Książek
- Data złożenia rozprawy doktorskiej: 07.03.2022
- Data obrony: 10.01.2023
- Tytuł rozprawy doktorskiej: „Problematyka wykonawcza gry na instrumencie historycznym z perspektywy instrumentalisty współczesnego na podstawie wybranych dzieł Fryderyka Chopina wykonywanych na replice (2018) fortepianu Fryderyka Buchholtza (ca. 1825).”
- Streszczenie i recenzje pracy doktorskiej