OW-II
OKRĘG WYBORCZY II
Wydział Instrumentalny
4.11.2024
Wybory uzupełniające przedstawicieli do Senatu AMKP
Szanowni Państwo,
w związku z przeprowadzonymi w ostatnim czasie postępowaniami awansowymi, które wpłynęły na proporcje poszczególnych grup w składzie Senatu, zgodnie z wymogami ustawowymi, informujemy o konieczności przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Senatu.
Zgodnie z §3 załącznika nr 3 („Ordynacja wyborcza”) do Statutu Akademii, przyjętego Uchwałą Senatu nr 21/2019 z dnia 9 lipca 2019 r., z późniejszymi zmianami, wybory uzupełniające odbędą się online za pośrednictwem modułu głosowania w systemie Nesos.
Uprzejmie informuję o terminach dla czynności wyborczych dotyczących Państwa grupy pracowniczej:
1) 13.11.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 2 osoby);
link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
tytuł głosowania: „Senat_OW2_DrHab+Dr+Mgr – zgłaszanie kandydatów”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 14.11.2024 do godziny 24.00;
3) 19.11.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 2 osoby);
link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
tytuł głosowania: „Senat_OW2_DrHab+Dr+Mgr – wybór przedstawicieli”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
Prosimy o aktywny udział w wyborach uzupełniających i liczymy na wysoką frekwencję!
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP
Przewodnicząca Wydziałowej Komisji Wyborczej
Wyniki wyborów przedstawicieli do Senatu – OW-II
Lista osób, które zostały wybrane do Senatu w grupie pracowniczej prof + prof AM:
- Armatys-Borrelli Anna; dr hab.; WI
- Augustyn Danuta; dr hab.; WI
- Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
- Gardoń-Preinl Monika; dr hab.; WI
- Kalinowski Jan; prof. dr hab.; WI
- Lato Piotr; dr hab.; WI
- Łapiński Zdzisław; prof.dr hab.; WI
- Łypik-Sobaniec Barbara; dr hab.; WI
- Pilch Zbigniew; dr hab.; WI
- Sobaniec Tomasz; prof.dr hab.; WI
- Suruło Wiesław; dr hab.; WI
- Szlezer Marek; prof.dr hab.; WI
- Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI
Lista osób wybranych jako przedstawiciele do Senatu w grupie pracowniczej dr hab+dr+mgr:
- Danczowska Justyna; dr; WI
- Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
- Kędra Milena; dr hab.; WI
Kowal Piotr; dr; WI - Różański Piotr; dr hab.; WI
Wyniki wyborów przedstawicieli do Rady Wydziału OW2
Grupa Prof+ProfAM+DrHab:
- Armatys-Borrelli Anna; dr hab.; WI
- Bąkowski-Kois Dariusz; prof.dr hab.; WI
- Borowicz Barbara; dr hab.; WI
- Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
- Dębowska-Jaroszek Anna; dr hab.; WI
- Dumanowska Aneta; dr hab.; WI
- Gardoń-Preinl Monika; dr hab.; WI
- Kalinowski Jan; prof.dr hab.; WI
- Kamionka Wojciech; dr hab.; WI
- Kęska Gajusz; prof.dr hab.; WI
- Lato Piotr; dr hab.; WI
- Łapiński Zdzisław; prof.dr hab.; WI
- Masternak Oriana; dr hab.; WI
- Mleczko Marek; prof.dr hab.; WI
- Nagy Michał; prof.dr hab.; WI
- Orzechowska Renata; prof.dr hab.; WI
- Pilch Zbigniew; dr hab.; WI
- Różański Piotr; dr hab.; WI
- Sielski Mariusz; prof.dr hab.; WI
- Stefański Marek; prof.dr hab.; WI
- Suruło Wiesław; dr hab.; WI
- Szlezer Marek; prof.dr hab.; WI
- Ślusarczyk Tomasz; dr hab.; WI
- Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI
Grupa Dr+Mgr
- Augustyn Krzysztof; mgr; WI
- Cyran Krzysztof; dr; WI
- Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
- Kowal Piotr; dr; WI
- Kurcab Mateusz; dr; WI
- Mocek Aleksander; dr; WI
- Nędza Łukasz; dr; WI
- Ślusarczyk Marcin; dr; WI
21.03.2024
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Rady Wydziału uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:
1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Zgłaszanie kandydatów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;
3) 22.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Rady Wydziału; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Wybór przedstawicieli Prof+ProfAM+DrHab OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP
– Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Rady Wydziału uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:
1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Zgłaszanie kandydatów Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;
3) 23.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Rady Wydziału; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Wybór przedstawicieli Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP –
Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński
19.03.2024
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Senatu uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących grupy pracowniczej Prof+ProfAM:
1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 13 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Zgłaszanie kandydatów Prof+ProfAM OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;
3) 15.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 13 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Wybór przedstawicieli Prof+ProfAM OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Senatu uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących grupy pracowniczej DrHab+Dr+Mgr OW-II:
1) 04.04.2024 godz. 10.00-11.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 5 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Zgłaszanie kandydatów DrHab+Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;
3) 16.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 5 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Wybór przedstawicieli DrHab+Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński
13.03.2024
Wyniki wyborów do kolegium elektorów w OW-II
W wyniku przeprowadzonych głosowań mandaty elektorów w okręgu wyborczym I otrzymały następujące osoby (kolejność alfabetyczna):
- Z grupy pracowników Prof+ProfAM+DrHab:
- Augustyn Danuta; dr hab.; WI
- Bąkowski-Kois Dariusz; prof. dr hab.; WI
- Borowicz-Sałdan Barbara; dr hab.; WI
- Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
- Czubek-Davidson Irena; dr hab.; WI
- Dębowska-Jaroszek Anna; dr hab.; WI
- Duda-Krane Justyna; dr hab.; WI
- Imiełowska Dorota; dr hab.; WI
- Kalinowski Marek; prof. dr hab.; WI
- Kamionka Wojciech; dr hab.; WI
- Kęska Gajusz; prof. dr hab.; WI
- Krawczuk Ryszard; prof. dr hab.; WI
- Kudyk Tomasz; prof. dr hab.; WI
- Lato Piotr; dr hab.; WI
- Łapiński Zdzisław; prof. dr hab; WI
- Łypik-Sobaniec Barbara; dr. hab.; WI
- Matusik Benedykt; prof. dr hab.; WI
- Mleczko Marek; prof. dr hab.; WI
- Mulak Wacław; prof. dr hab.; WI
- Orzechowska Renata; prof. dr hab.; WI
- Różański Piotr; dr hab.; WI
- Sielski Mariusz; prof. dr hab.; WI
- Skowron Janusz; prof. dr hab.; WI
- Sobaniec Tomasz, prof. dr hab.; WI
- Sobula Marian; dr hab.; WI
- Stolarczyk Tomasz; dr hab.; WI
- Stolarczyk Zdzisław; prof. dr hab.; WI
- Suruło Wiesław; dr hab.; WI
- Szelest Marcin; prof. dr hab.; WI
- Ślusarczyk Tomasz; dr hab.; WI
- Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI
- Z grupy pracowników Dr+Mgr:
- Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
- Kowal Piotr; dr; WI
- Książek Krzysztof; dr; WI
- Margańska-Dec Magdalena; dr; WI
- Mocek Aleksander; dr; WI
- Nędza Łukasz; dr; WI
W imieniu podkomisji wyborczej Wydziału II (OW-II),
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – przewodnicząca Podkomisji Wyborczej OW-II
22.02.2024
Harmonogram wyborów – OW-II
Pracownicy samodzielni
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków kolegium elektorów uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:
1) 04.03.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów
- można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 31 osób;
- link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
- tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Zgłaszanie kandydatów na elektorów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”;
- głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.03.2024 do godziny 24.00;
2) 11.03.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków kolegium elektorów
- można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 31 osób;
- link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
- tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Wybór elektorów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”;
- głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
***
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński
Pracownicy niesamodzielni
Szanowni Państwo,
W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków kolegium elektorów uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:
1) 04.03.2024 godz. 10.00-11.00 – zgłaszanie kandydatów
- można zgłosić, tj. zaznaczyć, maksymalnie 6 osób;
- link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
- tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Zgłaszanie kandydatów na elektorów Dr+Mgr OW-II”;
- głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.03.2024 do godziny 24.00.
2) 12.03.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków kolegium elektorów
- można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 6 osób;
- link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
- tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Wybór elektorów Dr+Mgr OW-II”;
- głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;
Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.
***
Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.
Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński