Instrumentalistyka


2024 – 2025

Katedra Muzyki Dawnej:

SYLABUS st. I Historia i Interpretacja Muzyki Dawnej 2024-2025

SYLABUS st. II Literatura specjalistyczna – skrzypce barokowe 2024

 

2023 – 2024

Katedra Muzyki Dawnej:

SYLABUS studia I stopnia – Historia i Interpretacja Muzyki Dawnej

 

2022 – 2023

Katedra Gitary i Harfy:

Sylabus Metodyka instrumentalna T. Stachak

Sylabus Podstawy metodyki instrumentalnej T. Stachak

 

2018 – 2019

SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ

II-I-S I-1 Akordeon

II-I-S I-2 Altówka

II-I-S I-4 Realizacja basso continuo

II-I-S I-5 Big band

II-I-S I-6 Combo Jazz

II-I-S I-8 Fagot

II-I-S I-11 Flet prosty

II-I-S I-13 Improwizacja organy

II-I-S I-14 Fortepian

II-I-S I-15 Fortepian jazzowy

II-I-S I-16 Gitara klasyczna

II-I-S I-17 Gra liturgiczna

II-I-S I-18 Harfa

II-I-S I-20 improwizacja i harmonia jazz.

II-I-S I-21 Interpretacja Muzyki Dawnej

II-I-S I-22 Kameralistyka

II-I-S I-22a Kameralistyka (fakultet)

II-I-S I-22b Kameralistyka (organy)

II-I-S I-23 Klarnet

II-I-S I-24 Klawesyn

II-I-S I-25 Instrument dodatkowy

II-I-S I-25 Organy jako instrument dodatkowy

II-I-S I-26 Kontrabas

II-I-S I-27 Kontrabas Jazz

II-I-S I-28 Lutnia

II-I-S I-29 Nauka akompaniamentu

II-I-S I-30 Obój

II-I-S I-31 Obój barokowy

II-I-S I-32 Organy

II-I-S I-33 Orkiestra

II-I-S I-34 Orkiestra barokowa

II-I-S I-35 Perkusja

II-I-S I-36 Perkusja jazz

II-I-S I-37 Improwizacja gitara

II-I-S I-39 Praktyka w klasie basso continuo

II-I-S I-40 Propedeutyka muzyki flamenco

II-I-S I-41 Puzon

II-I-S I-42 Puzon jazzowy

II-I-S I-43 Saksofon

II-I-S I-44 Saksofon jazzowy

II-I-S I-45 Skrzypce

II-I-S I-46 Skrzypce barokowe

II-I-S I-47 Studia orkiestrowe

II-I-S I-48 Taniec historyczny

II-I-S I-49 Technologia budowy stroika

II-I-S I-52 Trąbka naturalna

II-I-S I-53 Tuba

II-I-S I-54 Viola da gamba

II-I-S I-55 Waltornia

II-I-S I-56 Wiolonczela

II-I-S I-57 Wiolonczela barokowa

II-I-S I-59b Fortepian dodatkowy jazz

II-I-S I-62 język francuski A1_A2

II-I-S I-68 Realizacja b.c (organy)

II-I-S I-75 Harmonia II

II-I-S I-82 Kontrapunkt

II-I-S I-90 Kszt sl II

SYLABUSY STUDIA MAGISTERSKIE II STOPNIA

II-I-S II-1 Akordeon

II-I-S II-2 Altówka

II-I-S II-3 BUDOWA INSTRUMENTU Z ZASADAMI STROJENIA I KONSERWACJI (organy)

II-I-S II-4 Big band

II-I-S II-5 Budowa instrumentu z zasadami strojenia i konserwacji

II-I-S II-6 Combo Jazz

II-I-S II-7 Eufonium

II-I-S II-12 Flet prosty

II-I-S II-14 Foretpian

II-I-S II-15 Fortepian jazzowy

II-I-S II-16 Gitata klasyczna

II-I-S II-17 Harfa

II-I-S II-19 Kameralistyka

II-I-S II-20 Klarnet

II-I-S II-21 Klawesyn

II-I-S II-22 Kontrabas

II-I-S II-23 Kontrabas jazz

II-I-S II-24 Literatura specjalistyczna (fortepian)

II-I-S II-24a Literatura specjalistyczna (skrzypce barokowe)

II-I-S II-25 LUTNIA

II-I-S II-26 Obój

II-I-S II-27 Organy

II-I-S II-28 Orkiestra

II-I-S II-29 Orkiestra barokowa

II-I-S II-30 Perkusja sylabus II st.

II-I-S II-31 PERKUSJA JAZZOWA i instrumenty perkusyjne

II-I-S II-32 Nauka akompaniamentu (kam)

II-I-S II-33 Nauka akompaniamentu (korepetytor)

II-I-S II-34 instrumenty wymienne lub pokrewne-drewniane

II-I-S II-35 Praktyka liturgiczna

II-I-S II-36 Praktyka wykonawcza muzyki współczesnej

II-I-S II-37 Improwizacja (organy)

II-I-S II-38 Puzon

II-I-S II-39 Puzon jazzowy

II-I-S II-40 Saksofon

II-I-S II-41 Saksofon jazzowy

II-I-S II-42 Trąbka naturalna

II-I-S II-43 Skrzypce

II-I-S II-44 Skrzypce barokowe

II-I-S II-45 Technologia budowy stroika obój

II-I-S II-46 Trąbka

II-I-S II-48 Tuba

II-I-S II-49 VIOLA DA GAMBA

II-I-S II-50 VIOLONE

II-I-S II-51 Waltornia

II-I-S II-52 Wiolonczela

II-I-S II-53 Wiolonczela barokowa

II-I-S II-54 Zagadnienia wykonawcze muzyki (fort)

II-I-S II-57 Studia orkiestrowe

II-I-S II-58 Studia orkiestrowe (solowe)

II-I-S II-59 Realizacja b.c

II-I-S II-62 język francuski A1_A2

II-I-S II-76 Taniec historyczny

II-I-S II-82 Metodologia pracy naukowej

2017 – 2018

SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ

JĘZYKI OBCE

Język angielski

Język francuski

Łacina

Język niemiecki

Język rosyjski

Język włoski

 

PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE

Etyka

Filozofia Boga

Filozofia człowieka

Filozofia wartości

Filozofia współczesna

Historia filozofii

 

1.1_Skrzypce

1.2_Altówka

1.3_Wiolonczela – stacjonarne

1.3._Wiolonczela – niestacjonarne

1.4_Kontrabas – stacjonarne

1.4._Kontrabas – niestacjonarne

1.5_Flet

1.6_Obój – stacjonarne

1.6._Obój – niestacjonarne

1.7_Klarnet

1.8_Fagot

1.12_Tuba

1.13_Perkusja – stacjonarne

1.13._Perkusja – niestacjonarne

1.14_Fortepian – stacjonarne

1.14._Fortepian – niestacjonarne

1.15_Organy

1.16_Klawesyn – stacjonarne

1.16._Klawesyn – niestacjonarne

1.17_Gitara

1.18_Harfa

1.19_Flet traverso – stacjonarne

1.19._Flet traverso – niestacjonarne

1.21_Skrzypce barokowe – stacjonarne

1.21._Skrzypce barokowe – niestacjonarne

1.22_Lutnia

1.23_Viola da gamba – stacjonarne

1.23._Viola da gamba – niestacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – stacjonarne

1.24_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne

1.25_Saksofon – stacjonarne

1.25_Saksofon – niestacjonarne

1.26_Akordeon

1.27_Fortepian jazzowy – stacjonarne

1.27_Fortepian jazzowy – niestacjonarne

1.28_Kontrabas jazzowy – stacjonarne

1.28._Kontrabas jazzowy – niestacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – stacjonarne

1.29_Saksofon jazzowy – niestacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – stacjonarne

1.31_Puzon jazzowy – niestacjonarne

1.32_Perkusja jazzowa – stacjonarne

 

2.5-12_Kameralistyka – instrumenty dęte

2.14_Kameralistyka – Fortepian, Instrumenty smyczkowe

2.15_Kameralistyka – Organy – stacjonarne

2.16_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne

2.17_Kameralistyka – Gitara

2.18_Kameralistyka – Harfa

2.22_Kameralistyka – Lutnia – stacjonarne

2.22_Kameralistyka – Lutnia – niestacjonarne

2.27_Combo jazzowe – stacjonarne

2.27_Combo jazzowe – niestacjonarne

 

3.1_Studia orkiestrowe – Skrzypce

3.2_Studia orkiestrowe – Altówka

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – stacjonarne

3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – niestacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – stacjonarne

3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – niestacjonarne

3.5-12_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte

3.13_Studia orkiestrowe – Perkusja

3.14_Nauka akompaniamentu

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – niestacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – Organy II rok – stacjonarne

3.15_Bas cyfrowany – organy II rok – niestacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – stacjonarne

3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – niestacjonarne

3.18_Studia orkiestrowe – Harfa

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – stacjonarne

3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – niestacjonarne

3.26_Podstawy improwizacji – Akordeon

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – stacjonarne

3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – niestacjonarne

 

4.15_Gra liturgiczna – Organy – stacjonarne

4.15_Gra liturgiczna – Organy – niestacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji – Klawesyn – stacjonarne

4.16_Podstawy improwizacji Klawesyn – niestacjonarne

4.18_Podstawy improwizacji – Harfa

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – stacjonarne

4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – niestacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – stacjonarne

4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – niestacjonarne

 

5_Kształcenie słuchu

6_Historia muzyki

8_Analiza muzyczna

10_Fortepian obowiązkowy

10.14_Harmonia

 

11.16_Orkiestra barokowa – stacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – niestacjonarne

11.16_Orkiestra barokowa – Klawesyn – niestacjonarne

 

12_Orkiestra

12_Chór

12.16_Taniec historyczny

 

20.a2_Klawesyn dodatkowy

20.a3_Klawikord

20.a4_Organy dodatkowe – stacjonarne

20.a4_Organy dodatkowe – niestacjonarne

20.a6.27_Praktyka wykonawstwa muzyki współczesnej

20.b2_Kształcenie słuchu komputerowe

20.b3_Harmonia

20.b5_Harmonia specjalna

20.b6.16_Kontrapunkt

20.b7_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.

20.b8_Propedeutyka kompozycji i aranżacji

20.c6_Etnomuzykologia

20.c7.27_Historia jazzu

20.c8.27_Literatura jazzowa

20.c9.27_Analiza improwizacji jazzowej

 

Interpretacja muzyki dawnej

Kameralistyka – Akordeon

Kameralistyka – Perkusja

Literatura muzyczna

Muzyka elektroakustyczna i komputerowa

Technologie informacyjne

Trąbka

Waltornia

Wychowanie fizyczne

 

SYLABUSY STUDIA MAGISTERSKIE II STOPNIA

PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE

Etyka

Filozofia Boga

Filozofia człowieka

Filozofia wartości

Filozofia współczesna

Historia filozofii

 

1.1_Fortepian – stacjonarne

1.1_Fortepian – niestacjonarne

1.2_Organy

1.3_Klawesyn – stacjonarne

1.3_Klawesyn – niestacjonarne

1.4_Akordeon

1.5_Flet traverso – stacjonarne

1.5_Flet traverso – niestacjonarne

1.7_Skrzypce barokowe – stacjonarne

1.7_Skrzypce barokowe – niestacjonarne

1.7_Skrzypce barokowe_zagadnienia specjalistyczne

1.8_Lutnia – stacjonarne

1.9_Viola da gamba – stacjonarne

1.9_Viola da gamba – niestacjonarne

1.10_Wiolonczela barokowa – stacjonarne

1.10_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne

1.11_Gitara

1.12_Saksofon – stacjonarne

1.12_Saksofon – niestacjonarne

1.19_Skrzypce

1.20_Altówka

1.21_Wiolonczela – stacjonarne

1.21_Wiolonczela – niestacjonarne

1.22_Kontrabas – stacjonarne

1.22_Kontrabas – niestacjonarne

1.23_Harfa

1.24_Flet

1.25_Obój – stacjonarne

1.25_Obój – niestacjonarne

1.26_Klarnet

1.27_Fagot

1.31_Tuba

1.32_Perkusja – stacjonarne

1.32_Perkusja – niestacjonarne

 

2.1_Kameralistyka

2.2_Kameralistyka – Organy – stacjonarne

2.2_Kameralistyka – Organy – niestacjonarne

2.3_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne

2.3_Kameralistyka – Klawesyn – niestacjonarne

2.8_Kameralistyka – Lutnia

2.11_Kameralistyka – Gitara

2.13_Combo jazzowe – stacjonarne

2.13_Combo jazzowe – niestacjonarne

2.23_Kameralistyka – Harfa

2.24-31_Kameralistyka – Instrumenty dęte

 

4.1_Literatura specjalistyczna – Fortepian

4.2_Literatura specjalistyczna – Organy

4.4_Literatura specjalistyczna – Instrumenty dęte

4.5_Literatura specjalistyczna – Flet traverso

4.7_Literatura specjalistyczna – Skrzypce barokowe

4.11_Literatura specjalistyczna – Gitara

4.19_Literatura specjalistyczna – Instrumenty smyczkowe

4.20_Literatura specjalistyczna – Altówka

4.23_Literatura specjalistyczna – Harfa

 

6._Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Fortepian, Klawesyn

6.2_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Organy

6.5_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Flet traverso

6.8-11_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Lutnia

6.19_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Skrzypce, Altówka

6.21_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Wiolonczela, Kontrabas

 

7.1._Chór

7.3_Orkiestra barokowa

7.19_Orkiestra

 

8.2_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Organy

8.4_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Akordeon

8.32_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Perkusja

 

9.1_Seminarium pracy dyplomowej

 

10.a1.2_Organy – dodatkowe – stacjonarne

10.a1.2_Organy – dodatkowe – niestacjonarne

10.a1.7_Skrzypce barokowe – instrument wymienny

10.a1.8_Altówka – instrument wymienny

10.a1.24-27_Flet, obój, klarnet, fagot – instrument wymienny

10.a1.30_Puzon altowy

 

10.a3.2_Improwizacja – Organy

10.a3.2_Bas cyfrowany – fakultet – stacjonarne

10.a3.2_Bas cyfrowany – fakultet – niestacjonarny

10.a3.3_Bas cyfrowany – Klawesyn

 

10.a4.19_Studia orkiestrowe – fakultet – Skrzypce

10.a4.20_Studia orkiestrowe – fakultet – Altówka

10.a4.24-31_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte

10.a4.32_Studia orkiestrowe – Perkusja

 

10.b6_Praktyka wykykonawcza – Muzyka współczesna

10.c9_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.

Kameralistyka – Akordeon

Kameralistyka – Perkusja

Ksztalcenie słuchu

Muzyka elektroakustyczna i komputerowa

Puzon – instrument wymienny

Studia orkiestrowe – fakultet – Wiolonczela

Trąbka

Waltornia

Wiolonczela barokowa – instrument wymienny

Więcej