Instrumentalistyka
2024 – 2025
Katedra Muzyki Dawnej:
SYLABUS st. I Historia i Interpretacja Muzyki Dawnej 2024-2025
SYLABUS st. II Literatura specjalistyczna – skrzypce barokowe 2024
2023 – 2024
Katedra Muzyki Dawnej:
SYLABUS studia I stopnia – Historia i Interpretacja Muzyki Dawnej
2022 – 2023
Katedra Gitary i Harfy:
Sylabus Metodyka instrumentalna T. Stachak
Sylabus Podstawy metodyki instrumentalnej T. Stachak
2018 – 2019
SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ
II-I-S I-4 Realizacja basso continuo
II-I-S I-13 Improwizacja organy
II-I-S I-20 improwizacja i harmonia jazz.
II-I-S I-21 Interpretacja Muzyki Dawnej
II-I-S I-22a Kameralistyka (fakultet)
II-I-S I-22b Kameralistyka (organy)
II-I-S I-25 Instrument dodatkowy
II-I-S I-25 Organy jako instrument dodatkowy
II-I-S I-29 Nauka akompaniamentu
II-I-S I-34 Orkiestra barokowa
II-I-S I-37 Improwizacja gitara
II-I-S I-39 Praktyka w klasie basso continuo
II-I-S I-40 Propedeutyka muzyki flamenco
II-I-S I-47 Studia orkiestrowe
II-I-S I-48 Taniec historyczny
II-I-S I-49 Technologia budowy stroika
II-I-S I-57 Wiolonczela barokowa
II-I-S I-59b Fortepian dodatkowy jazz
II-I-S I-62 język francuski A1_A2
II-I-S I-68 Realizacja b.c (organy)
SYLABUSY STUDIA MAGISTERSKIE II STOPNIA
II-I-S II-3 BUDOWA INSTRUMENTU Z ZASADAMI STROJENIA I KONSERWACJI (organy)
II-I-S II-5 Budowa instrumentu z zasadami strojenia i konserwacji
II-I-S II-15 Fortepian jazzowy
II-I-S II-24 Literatura specjalistyczna (fortepian)
II-I-S II-24a Literatura specjalistyczna (skrzypce barokowe)
II-I-S II-29 Orkiestra barokowa
II-I-S II-30 Perkusja sylabus II st.
II-I-S II-31 PERKUSJA JAZZOWA i instrumenty perkusyjne
II-I-S II-32 Nauka akompaniamentu (kam)
II-I-S II-33 Nauka akompaniamentu (korepetytor)
II-I-S II-34 instrumenty wymienne lub pokrewne-drewniane
II-I-S II-35 Praktyka liturgiczna
II-I-S II-36 Praktyka wykonawcza muzyki współczesnej
II-I-S II-37 Improwizacja (organy)
II-I-S II-44 Skrzypce barokowe
II-I-S II-45 Technologia budowy stroika obój
II-I-S II-53 Wiolonczela barokowa
II-I-S II-54 Zagadnienia wykonawcze muzyki (fort)
II-I-S II-57 Studia orkiestrowe
II-I-S II-58 Studia orkiestrowe (solowe)
II-I-S II-62 język francuski A1_A2
II-I-S II-76 Taniec historyczny
II-I-S II-82 Metodologia pracy naukowej
2017 – 2018
SYLABUSY STUDIA LICENCJACKIE I STOPIEŃ
JĘZYKI OBCE
PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE
1.3._Wiolonczela – niestacjonarne
1.4._Kontrabas – niestacjonarne
1.13._Perkusja – niestacjonarne
1.14._Fortepian – niestacjonarne
1.16._Klawesyn – niestacjonarne
1.19_Flet traverso – stacjonarne
1.19._Flet traverso – niestacjonarne
1.21_Skrzypce barokowe – stacjonarne
1.21._Skrzypce barokowe – niestacjonarne
1.23_Viola da gamba – stacjonarne
1.23._Viola da gamba – niestacjonarne
1.24_Wiolonczela barokowa – stacjonarne
1.24_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne
1.25_Saksofon – niestacjonarne
1.27_Fortepian jazzowy – stacjonarne
1.27_Fortepian jazzowy – niestacjonarne
1.28_Kontrabas jazzowy – stacjonarne
1.28._Kontrabas jazzowy – niestacjonarne
1.29_Saksofon jazzowy – stacjonarne
1.29_Saksofon jazzowy – niestacjonarne
1.31_Puzon jazzowy – stacjonarne
1.31_Puzon jazzowy – niestacjonarne
1.32_Perkusja jazzowa – stacjonarne
2.5-12_Kameralistyka – instrumenty dęte
2.14_Kameralistyka – Fortepian, Instrumenty smyczkowe
2.15_Kameralistyka – Organy – stacjonarne
2.16_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne
2.22_Kameralistyka – Lutnia – stacjonarne
2.22_Kameralistyka – Lutnia – niestacjonarne
2.27_Combo jazzowe – stacjonarne
2.27_Combo jazzowe – niestacjonarne
3.1_Studia orkiestrowe – Skrzypce
3.2_Studia orkiestrowe – Altówka
3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – stacjonarne
3.3_Studia orkiestrowe – Wiolonczela – niestacjonarne
3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – stacjonarne
3.4_Studia orkiestrowe – Kontrabas – niestacjonarne
3.5-12_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte
3.13_Studia orkiestrowe – Perkusja
3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – stacjonarne
3.15_Bas cyfrowany – Organy I rok – niestacjonarne
3.15_Bas cyfrowany – Organy II rok – stacjonarne
3.15_Bas cyfrowany – organy II rok – niestacjonarne
3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – stacjonarne
3.16_Bas cyfrowany – Klawesyn – niestacjonarne
3.18_Studia orkiestrowe – Harfa
3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – stacjonarne
3.19_Bas cyfrowany – Instrumenty dawne – niestacjonarne
3.26_Podstawy improwizacji – Akordeon
3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – stacjonarne
3.27_Improwizacja i harmonia – Jazz – niestacjonarne
4.15_Gra liturgiczna – Organy – stacjonarne
4.15_Gra liturgiczna – Organy – niestacjonarne
4.16_Podstawy improwizacji – Klawesyn – stacjonarne
4.16_Podstawy improwizacji Klawesyn – niestacjonarne
4.18_Podstawy improwizacji – Harfa
4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – stacjonarne
4.19_Podstawy improwizacji – Flet traverso – niestacjonarne
4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – stacjonarne
4.21_Podstawy improwizacji – Skrzypce barokowe – niestacjonarne
11.16_Orkiestra barokowa – stacjonarne
11.16_Orkiestra barokowa – niestacjonarne
11.16_Orkiestra barokowa – Klawesyn – niestacjonarne
20.a4_Organy dodatkowe – stacjonarne
20.a4_Organy dodatkowe – niestacjonarne
20.a6.27_Praktyka wykonawstwa muzyki współczesnej
20.b2_Kształcenie słuchu komputerowe
20.b7_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.
20.b8_Propedeutyka kompozycji i aranżacji
20.c9.27_Analiza improwizacji jazzowej
Muzyka elektroakustyczna i komputerowa
SYLABUSY STUDIA MAGISTERSKIE II STOPNIA
PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE
1.1_Fortepian – niestacjonarne
1.5_Flet traverso – stacjonarne
1.5_Flet traverso – niestacjonarne
1.7_Skrzypce barokowe – stacjonarne
1.7_Skrzypce barokowe – niestacjonarne
1.7_Skrzypce barokowe_zagadnienia specjalistyczne
1.9_Viola da gamba – stacjonarne
1.9_Viola da gamba – niestacjonarne
1.10_Wiolonczela barokowa – stacjonarne
1.10_Wiolonczela barokowa – niestacjonarne
1.12_Saksofon – niestacjonarne
1.21_Wiolonczela – stacjonarne
1.21_Wiolonczela – niestacjonarne
1.22_Kontrabas – niestacjonarne
1.32_Perkusja – niestacjonarne
2.2_Kameralistyka – Organy – stacjonarne
2.2_Kameralistyka – Organy – niestacjonarne
2.3_Kameralistyka – Klawesyn – stacjonarne
2.3_Kameralistyka – Klawesyn – niestacjonarne
2.13_Combo jazzowe – stacjonarne
2.13_Combo jazzowe – niestacjonarne
2.24-31_Kameralistyka – Instrumenty dęte
4.1_Literatura specjalistyczna – Fortepian
4.2_Literatura specjalistyczna – Organy
4.4_Literatura specjalistyczna – Instrumenty dęte
4.5_Literatura specjalistyczna – Flet traverso
4.7_Literatura specjalistyczna – Skrzypce barokowe
4.11_Literatura specjalistyczna – Gitara
4.19_Literatura specjalistyczna – Instrumenty smyczkowe
4.20_Literatura specjalistyczna – Altówka
4.23_Literatura specjalistyczna – Harfa
6._Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Fortepian, Klawesyn
6.2_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Organy
6.5_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Flet traverso
6.8-11_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Lutnia
6.19_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Skrzypce, Altówka
6.21_Zagadnienia wykonawcze muzyki dawnej – Wiolonczela, Kontrabas
8.2_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Organy
8.4_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Akordeon
8.32_Budowa instrumentu z zasadami strojenia – Perkusja
9.1_Seminarium pracy dyplomowej
10.a1.2_Organy – dodatkowe – stacjonarne
10.a1.2_Organy – dodatkowe – niestacjonarne
10.a1.7_Skrzypce barokowe – instrument wymienny
10.a1.8_Altówka – instrument wymienny
10.a1.24-27_Flet, obój, klarnet, fagot – instrument wymienny
10.a3.2_Bas cyfrowany – fakultet – stacjonarne
10.a3.2_Bas cyfrowany – fakultet – niestacjonarny
10.a3.3_Bas cyfrowany – Klawesyn
10.a4.19_Studia orkiestrowe – fakultet – Skrzypce
10.a4.20_Studia orkiestrowe – fakultet – Altówka
10.a4.24-31_Studia orkiestrowe – Instrumenty dęte
10.a4.32_Studia orkiestrowe – Perkusja
10.b6_Praktyka wykykonawcza – Muzyka współczesna
10.c9_Techniki kompozytorskie XX i XXI w.
Muzyka elektroakustyczna i komputerowa