Pokaż więcej opcji Schowaj więcej opcji

OW-II


OKRĘG WYBORCZY II
Wydział Instrumentalny


25.11.2024

W wyniku wyborów uzupełniających przedstawicielami Wydziału Instrumentalnego do Senatu zostali:

dr hab. Piotr Kędzierski

dr Justyna Piękoś-Kędzierska


22.11.2024

Wybory uzupełniające przedstawicieli do Senatu AMKP w Okręgu Wyborczym II

Szanowni Państwo,

ponowne głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Senatu AMKP w OW II w grupie pracowniczej Dr Hab+Dr+Mgr zostanie przeprowadzone
25 listopada (poniedziałek) w godz. 9:00-9:15.

Państwa udział jest niezbędny do przeprowadzenia procedury wyborów uzupełniających przedstawicieli do Senatu AMKP, dlatego prosimy o wzięcie udziału w głosowaniu i liczymy na wysoką frekwencję!


4.11.2024

Wybory uzupełniające przedstawicieli do Senatu AMKP

Szanowni Państwo,

w związku z przeprowadzonymi w ostatnim czasie postępowaniami awansowymi, które wpłynęły na proporcje poszczególnych grup w składzie Senatu, zgodnie z wymogami ustawowymi, informujemy o konieczności przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Senatu.

Zgodnie z §3 załącznika nr 3 („Ordynacja wyborcza”) do Statutu Akademii, przyjętego Uchwałą Senatu nr 21/2019 z dnia 9 lipca 2019 r., z późniejszymi zmianami, wybory uzupełniające odbędą się online za pośrednictwem modułu głosowania w systemie Nesos.

Uprzejmie informuję o terminach dla czynności wyborczych dotyczących Państwa grupy pracowniczej:

1) 13.11.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 2 osoby);
link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
tytuł głosowania: „Senat_OW2_DrHab+Dr+Mgr – zgłaszanie kandydatów”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 14.11.2024 do godziny 24.00;

3) 19.11.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 2 osoby);
link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
tytuł głosowania: „Senat_OW2_DrHab+Dr+Mgr – wybór przedstawicieli”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

 

Prosimy o aktywny udział w wyborach uzupełniających i liczymy na wysoką frekwencję!

Z wyrazami szacunku,
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP
Przewodnicząca Wydziałowej Komisji Wyborczej


Wyniki wyborów przedstawicieli do Senatu – OW-II

Lista osób, które zostały wybrane do Senatu w grupie pracowniczej prof + prof AM:

  • Armatys-Borrelli Anna; dr hab.; WI
  • Augustyn Danuta; dr hab.; WI
  • Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
  • Gardoń-Preinl Monika; dr hab.; WI
  • Kalinowski Jan; prof. dr hab.; WI
  • Lato Piotr; dr hab.; WI
  • Łapiński Zdzisław; prof.dr hab.; WI
  • Łypik-Sobaniec Barbara; dr hab.; WI
  • Pilch Zbigniew; dr hab.; WI
  • Sobaniec Tomasz; prof.dr hab.; WI
  • Suruło Wiesław; dr hab.; WI
  • Szlezer Marek; prof.dr hab.; WI
  • Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI

Lista osób wybranych jako przedstawiciele do Senatu w grupie pracowniczej dr hab+dr+mgr:

  • Danczowska Justyna; dr; WI
  • Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
  • Kędra Milena; dr hab.; WI
    Kowal Piotr; dr; WI
  • Różański Piotr; dr hab.; WI

 

Wyniki wyborów przedstawicieli do Rady Wydziału OW2

Grupa Prof+ProfAM+DrHab:

  • Armatys-Borrelli Anna; dr hab.; WI
  • Bąkowski-Kois Dariusz; prof.dr hab.; WI
  • Borowicz Barbara; dr hab.; WI
  • Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
  • Dębowska-Jaroszek Anna; dr hab.; WI
  • Dumanowska Aneta; dr hab.; WI
  • Gardoń-Preinl Monika; dr hab.; WI
  • Kalinowski Jan; prof.dr hab.; WI
  • Kamionka Wojciech; dr hab.; WI
  • Kęska Gajusz; prof.dr hab.; WI
  • Lato Piotr; dr hab.; WI
  • Łapiński Zdzisław; prof.dr hab.; WI
  • Masternak Oriana; dr hab.; WI
  • Mleczko Marek; prof.dr hab.; WI
  • Nagy Michał; prof.dr hab.; WI
  • Orzechowska Renata; prof.dr hab.; WI
  • Pilch Zbigniew; dr hab.; WI
  • Różański Piotr; dr hab.; WI
  • Sielski Mariusz; prof.dr hab.; WI
  • Stefański Marek; prof.dr hab.; WI
  • Suruło Wiesław; dr hab.; WI
  • Szlezer Marek; prof.dr hab.; WI
  • Ślusarczyk Tomasz; dr hab.; WI
  • Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI

 Grupa Dr+Mgr

  • Augustyn Krzysztof; mgr; WI
  • Cyran Krzysztof; dr; WI
  • Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
  • Kowal Piotr; dr; WI
  • Kurcab Mateusz; dr; WI
  • Mocek Aleksander; dr; WI
  • Nędza Łukasz; dr; WI
  • Ślusarczyk Marcin; dr; WI

21.03.2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Rady Wydziału uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:

1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Zgłaszanie kandydatów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;

3) 22.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Rady Wydziału; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Wybór przedstawicieli Prof+ProfAM+DrHab OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP
– Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński


Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Rady Wydziału uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:

1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Zgłaszanie kandydatów Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;

3) 23.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Rady Wydziału; link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Rada Wydziału II – Wybór przedstawicieli Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP –
Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński


19.03.2024

Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Senatu uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących grupy pracowniczej Prof+ProfAM:

1) 04.04.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 13 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Zgłaszanie kandydatów Prof+ProfAM OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;

3) 15.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 13 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Wybór przedstawicieli Prof+ProfAM OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński


Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków Senatu uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących grupy pracowniczej DrHab+Dr+Mgr OW-II:

1) 04.04.2024 godz. 10.00-11.00 – zgłaszanie kandydatów (można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 5 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Zgłaszanie kandydatów DrHab+Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

2) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.04.2024 do godziny 24.00;

3) 16.04.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru przedstawicieli do Senatu (można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 5 osób); link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/ ; tytuł głosowania: „Senat – Wybór przedstawicieli DrHab+Dr+Mgr OW-II”; głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

4) po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński


13.03.2024

Wyniki wyborów do kolegium elektorów w OW-II

W wyniku przeprowadzonych głosowań mandaty elektorów w okręgu wyborczym I otrzymały następujące osoby (kolejność alfabetyczna):

  • Z grupy pracowników Prof+ProfAM+DrHab:
  1. Augustyn Danuta; dr hab.; WI
  2. Bąkowski-Kois Dariusz; prof. dr hab.; WI
  3. Borowicz-Sałdan Barbara; dr hab.; WI
  4. Cierpik Sławomir; dr hab.; WI
  5. Czubek-Davidson Irena; dr hab.; WI
  6. Dębowska-Jaroszek Anna; dr hab.; WI
  7. Duda-Krane Justyna; dr hab.; WI
  8. Imiełowska Dorota; dr hab.; WI
  9. Kalinowski Marek; prof. dr hab.; WI
  10. Kamionka Wojciech; dr hab.; WI
  11. Kęska Gajusz; prof. dr hab.; WI
  12. Krawczuk Ryszard; prof. dr hab.; WI
  13. Kudyk Tomasz; prof. dr hab.; WI
  14. Lato Piotr; dr hab.; WI
  15. Łapiński Zdzisław; prof. dr hab; WI
  16. Łypik-Sobaniec Barbara; dr. hab.; WI
  17. Matusik Benedykt; prof. dr hab.; WI
  18. Mleczko Marek; prof. dr hab.; WI
  19. Mulak Wacław; prof. dr hab.; WI
  20. Orzechowska Renata; prof. dr hab.; WI
  21. Różański Piotr; dr hab.; WI
  22. Sielski Mariusz; prof. dr hab.; WI
  23. Skowron Janusz; prof. dr hab.; WI
  24. Sobaniec Tomasz, prof. dr hab.; WI
  25. Sobula Marian; dr hab.; WI
  26. Stolarczyk Tomasz; dr hab.; WI
  27. Stolarczyk Zdzisław; prof. dr hab.; WI
  28. Suruło Wiesław; dr hab.; WI
  29. Szelest Marcin; prof. dr hab.; WI
  30. Ślusarczyk Tomasz; dr hab.; WI
  31. Wilińska-Tarcholik Monika; dr hab.; WI

 

  • Z grupy pracowników Dr+Mgr:
  1. Fluda-Tkaczyk Wioletta; dr; WI
  2. Kowal Piotr; dr; WI
  3. Książek Krzysztof; dr; WI
  4. Margańska-Dec Magdalena; dr; WI
  5. Mocek Aleksander; dr; WI
  6. Nędza Łukasz; dr; WI

W imieniu podkomisji wyborczej Wydziału II (OW-II),
dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – przewodnicząca Podkomisji Wyborczej OW-II


22.02.2024

Harmonogram wyborów – OW-II

PRACOWNICY SAMODZIELNI

PRACOWNICY NIESAMODZIELNI

 

Pracownicy samodzielni

Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków kolegium elektorów uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:

1) 04.03.2024 godz. 9.00-10.00 – zgłaszanie kandydatów

  • można zgłosić tj. zaznaczyć maksymalnie 31 osób;
  • link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
  • tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Zgłaszanie kandydatów na elektorów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”;
  • głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.03.2024 do godziny 24.00;

2) 11.03.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków kolegium elektorów

  • można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 31 osób;
  • link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
  • tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Wybór elektorów Prof+ProfAM+DrHab OW-II”;
  • głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

***

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński

Pracownicy niesamodzielni

Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającą się realizacją procedury wyboru członków kolegium elektorów uprzejmie informuję o nadchodzących terminach dla czynności wyborczych (w formie online) dotyczących Państwa grupy pracowniczej:

1) 04.03.2024 godz. 10.00-11.00 – zgłaszanie kandydatów

  • można zgłosić, tj. zaznaczyć, maksymalnie 6 osób;
  • link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
  • tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Zgłaszanie kandydatów na elektorów Dr+Mgr OW-II”;
  • głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności otrzymają Państwo listę zgłoszonych osób wraz z formularzem oświadczenia/zgody na kandydowanie, który – w razie wyrażenia zgody – trzeba będzie podpisać i odesłać w formie skanu/zdjęcia do 05.03.2024 do godziny 24.00.

2) 12.03.2024 godz. 9.00-9.15 – głosowanie w sprawie wyboru członków kolegium elektorów

  • można wybrać tj. zaznaczyć maksymalnie 6 osób;
  • link do modułu „Głosowanie”: https://nesos.amuz.krakow.pl/glosowanie/;
  • tytuł głosowania: „Wybór Rektora – Wybór elektorów Dr+Mgr OW-II”;
  • głosowanie będzie aktywne we wskazanym terminie;

Po zakończeniu wyżej wymienionej czynności zostaną Państwo poinformowani o wynikach głosowania, które mogą zaowocować koniecznością przeprowadzenia kolejnych głosowań (w razie niespełnienia wymogu kworum bądź nieobsadzenia wszystkich mandatów) w cyklu 45-minutowym tj. o 9.45, 10.30, 11.15 itd.

***

Przypominamy, że oficjalną drogą kontaktu w sprawach wyborczych są wiadomości mailowe, wysyłane z służbowych skrzynek (@amuz.krakow.pl). Wszelkie informacje ze strony podkomisji wyborczej będą wysyłane z adresu wybory.ow2@amuz.krakow.pl i na ten adres proszę dostarczać m.in. zgody na kandydowanie, czy też inne wiadomości dotyczące wyborów.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Oriana Masternak, prof. AMKP – Przewodnicząca Podkomisji Wyborczej dla Wydziału Instrumentalnego
dr hab. Maciej Hałoń
dr Miłosz Mączyński